http://uplod.ir/ipm6x20kn3w9/Kamelia_-_Ye_Neshouni_[320].mp3.htm آسمان همان چشمان توست . . .
❤ღمخــــ!طبـــــ خــــــ!ص مـــــنღ❤


تمام تردید های من ، در دوستت دارم های تو ، بی معنا شدند !


هرگز تصور نمی کردم که روزی اینچنین به دام عشق گرفتار شوم . . .


و همچون کبوتری دلبریده از دنیا ، در بند چشمانت اسیر شوم . . .


هر روز که میگذرد ، قلب کوچکم بیش از دیروز تو را می خواهد 


آری ! اکنون دیگر بدون عشق تو خواهم مرد . . .


من بیمار عشق توام و تنها طبیب من ، دستان هستی بخش توست . . .


پروانه ی خیالم ، هر لحظه شمع چشمانت را می جوید ،


ولی افسوس که تلاشش بی حاصل است


دنیا را نمی خواهم ، آسمان را نمی خواهم ، چون تویی تمام دنیای من


آسمان همان چشمان توست ، حتی نفسهایت نفس های من است . . .


و اگر روزی دیگر بر نیایند ، بی شک خواهم مرد . .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: عشقولانه,
+ سه شنبه 6 خرداد 1393 ساعت 22:33 توسط maryam-h